پا حمام درمانی مفید است به درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا حمام درمانی مفید است به درمان نارسایی کلیه

JEFREY GARCIA، 26 ساله، او یک بیمار نارسایی کلیه از فیلیپین MANILA آمده است. در 17 ژوئن، 18، 2014، او را به بیمارستان ما آمد، این دومین بار است که او برای درمان بیشتر به بیمارستان ما آمده است. در زیر برخی از اطلاعات دقیق در مورد او و درمان در اینجا، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.

نتایج آزمون پذیرش را نشان می دهد، مثل این:

آزمون معمول خون: هموگلوبین، 168 گرم / L، سلول های قرمز خون تعداد به 5.63 ایکس 1012 / L

الکترولیت ها: تمایل پتاسیم برای 3.21 / L، گرایش دی اکسید کربن در کل 17.2 / L، تمایل فسفر برای 1.52 L

شش عملکرد کلیوی: کراتینین 207 umol / L، اوره تمایل نیتروژن برای 9.0 / L، اسید اوریک 537 umol / L

پس از تجزیه و تحلیل، پزشکان در بیمارستان ما را به یک برنامه درمانی برای او، آن را شامل دو بخش، که از داروها و روش های درمانی است.داروها قرص آلوپورینول 0.1 گرم 3 بار / روز به کاهش اسید اوریک. Shenshuaining قرص دیسپرس 1.08 گرم 3 بار / روز. Haikun Shenxi کپسول 0.44 گرم 3 بار / روز برای کمک به تخلیه مواد سمی. Rhei و سدیم بی کربنات قرص 1.2 گرم 3 بار / روز برای درمان اسیدوز.درمان های هستند پانسمان طب چینی و پا حمام درمانی، عمدتا تابعی از آنها است به تقویت گردش خون، بهبود میکروسیرکولاسیون و محافظت از کلیه است. پس از 22 روز درمان، این بیماری به خوبی می رود و در حال حاضر او آماده است تا به پشت خانه است.

قبل از اینکه او به خانه، کارشناسان ما او را به برخی از داروها به تحکیم بیماری خود، آنها ریواس بی کربنات 0.9 گرم 3 بار / روز، Shenshuaining 1.08 گرم سه بار / روز، قرص آلوپورینول 1 قطعه از 0.1 گرم / روز، چینگ های کان کپسول کلیوی 0.44 گرم 3 بار / روز. به جز کسانی که داروهای، آنها نیز او را به برخی از اعمال گیاهان چینی خارجی است که می تواند کمک به او را بهتر زندگی را.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پا حمام درمانی، شما می توانید به ما ایمیل. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

 





:: برچسب‌ها: داستان بیمار، پا حمام درمانی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: